GYIK

1. Milyen felületekre ragaszthatók a fóliák?
A fóliák kemény, sima, por-, és zsírmentes felületeken tapadnak igazán jól, például üvegen, fémen, lakkozott fán vagy műanyagon. Papírra és kartonra nem ajánljuk, mert nem tudnak megfelelően rögzülni.

2. Könnyen eltávolíthatók a matricák?
Nem, a fóliák erős ragasztóréteggel rendelkeznek, így ha egyszer felhelyezted őket, nem lehet őket nyom nélkül eltávolítani. Érdemes jól átgondolni a végleges helyüket!

3. Mennyire tartósak ezek a dekorációk?
Nagyon tartósak, ha megfelelő felületre kerülnek és megfelelően vannak rögzítve. Ha például poharakra vagy kerámiára ragasztod, akkor a hosszú élettartam érdekében javasoljuk a kézi mosást.

4. Használhatók kültéren is?
A fóliák alapvetően beltéri használatra készültek, de ha fedett helyre ragasztod őket, akkor kültéren is megőrizhetik szépségüket. Tartós esőnek vagy erős napsugárzásnak kitéve azonban idővel fakulhatnak.

5. Milyen méretű fóliákat lehet kapni?
A termékeinknél mindig feltüntetjük a pontos méreteket, hogy könnyen ki tudd választani az igényeidnek megfelelőt. Ha egyedi méretre lenne szükséged, vedd fel velünk a kapcsolatot, és megnézzük, hogyan segíthetünk!

6. Milyen fizetési módok érhetők el?
Többféle fizetési lehetőséget kínálunk: online bankkártyás fizetés, és átutalás is elérhető. A rendelés véglegesítésekor kiválaszthatod a számodra legkényelmesebb módot.

7. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?
A csomagokat általában 1-3 munkanapon belül feladjuk, így rövid időn belül megérkezhet hozzád. A pontos szállítási idő függ a választott futárszolgálattól és attól, hogy a termék éppen készleten van-e.

8. Van lehetőség személyes átvételre?
Jelenleg kizárólag házhoz szállítást biztosítunk, de folyamatosan dolgozunk azon, hogy a lehető legkényelmesebb megoldásokat kínáljuk neked!

9. Hogyan tudom követni a rendelésem állapotát?
Miután feladtuk a csomagod, e-mailben értesítést kapsz a nyomkövetési számmal, így bármikor ellenőrizheted, merre jár a rendelésed.

10. Külföldre is szállítotok?
Jelenleg Magyarország területén belül szállítunk, de ha külföldről szeretnél rendelni, vedd fel velünk a kapcsolatot, és megnézzük a lehetőségeket!

11. Mit tegyek, ha sérülten érkezik a csomagom?
Bár mindent megteszünk, hogy a csomagod biztonságosan érkezzen meg hozzád, néha előfordulhatnak szállítási sérülések. Ha ilyen problémát tapasztalsz, kérjük, azonnal fotózd le a csomagot és a terméket, majd vedd fel velünk a kapcsolatot – mindent megteszünk a mielőbbi megoldás érdekében!

12. Mi a teendő, ha rossz terméket kaptam?
Ez nagyon ritkán fordul elő, de ha mégis így történne, kérlek, írj nekünk minél hamarabb, és természetesen díjmentesen cseréljük a terméket!

13. Van lehetőség visszaküldésre?
Igen, a jogszabályoknak megfelelően 14 napon belül visszaküldheted a terméket, ha meggondoltad magad.

14. Hogyan tudom a legjobban ápolni a fóliával díszített tárgyaimat?
Ha mosogatásra kerül sor, mindig kézi mosást ajánlunk, hogy a fólia hosszú távon is megőrizze szépségét. Ne használj dörzsölős szivacsot vagy erős vegyszereket!

15. Mit tegyek, ha kérdésem van, de itt nem találom a választ?
Bármikor kereshetsz minket e-mailben vagy a közösségi oldalainkon – szívesen segítünk! Célunk, hogy minden kérdésedre gyors és pontos választ kapj, mert nálunk te vagy a legfontosabb!


 

💛 Köszönjük, hogy nálunk vásárolsz! Ha bármiben segíthetünk, ne habozz írni nekünk! 🚀✨